kustbevakarna

Hej igen!

Hahah jag glömde ju för tusan att säga att vi fick 2500 kr i böter idag. Eller vi och vi, de som körde. Tydligen råka dom köra 25 knop istället för 8, upps! Så det blev möter, ofta dom är ute idag liksom? Jag och denice gömde oss för det fanns 2 flytvästar för lite i båten, men de sa ingenting om det.. Jag fick ju faktiskt en flytväst av anders idag, dock är jag ingen riktig flytväst människa men man ska självklart ha en i närheten!

min flytväst haha, den är ju dock lite stor. Från 50-70kg, men det ska väl funka ändå va? ;)


försökte få en bild, men vi försökte även gömma oss!



Nu har jag precis tagit en dusch, behövde raka benen så nu är dom lena och snygga ;)

Jag har förresten kommit fram till att jag är allergisk emot smink, de senaste året har min hy varit riktigt knottrig, typ som ärr. Jätte hemskt! Jag som alltid har haft helt perfekt hud, aldrig finnar eller något. Det har jag inte nu heller, men typ röda märken, kommer jätte mycket när jag sminkat mig en gång. Så imorgon ska jag köpa smink för allergiska!

Juste, jag ska jobba på lördag och efter det är det poolparty hos min gudmor. Det blir jag och mina bröder, får se om pojken min hänger på också..


Förresten tycker jag det är riktigt dött med kommentarer här i bloggen, även i min tele!
Nu blir det film :)

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0