Jag instämmer

Nu är det fan dags.

Idag har jag fixat och trixat lite med rummet. Det är inte färdigt ännu så jag väntar med bilderna ett tag till. Dock vet jag att jag kommer bli supermöjd när jag väl är färdig med allt. Eller jag /  pappa, vill säga., hehe.

För tillfället sitter jag hemma hos mamma, jag väntar på att Perra ska komma hem så jag kan köra dem till mammas bil.. Innan jag klampade in hos mamma har jag och pappa varit i Enköping och kikat på Underbara hem. Det finns sjukt mycket fina saker där. Bland annat en fin kläddocka, som kommer vara placerad i mitt rum om någon vecka.
Det är en annan modell än den på bilden dock.



Hur som helst. Bokat möte med syokonsulenten på fredag. Dags att strya lite med betygen! Det känns riktigt bra, för att inte tala om nödvändigt.
Imorgon blir det kickboxträning med Alan..
Och på torsdag innan jobbet väntar en rad olika secondhand butiker. Jag, syster och pappa ska strosa runt på söder.
Efter mötet på fredag ska jag för övrigt fira Linnea, som fyller 19 år idag. Mega grattis.


Puss och kram vänner.
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0