Hejiiiiis!

Hej bloggen! :)

Sitter just nu på jobbet och lyssnar på spotify, men tror att jag ska sätta på radion istället. För på spotify lyssnar jag enbart på darin, tror kunderna kan tröttna lite haha. Jag och firat har nästan bara spelat darin med microphone sen håbodagen haha.

Tänkte snart springa till ica och köpa någonting att äta, annars kommer jag få migrän så jag måste vara noga med maten det här dagarna. Jag får helt enkelt inte få migrän, för jag är i butiken helt ensam i 2 veckor..


Tänkte nu ringa till Andréa och plocka lite här, bloggar ikväll när jag kommit hem.

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Caroline

På fredag ska de ringa :) får jag jobbet börjar jag på måndag! hoppashoppas, jaha bra rabatt till Wiggo ?;)

2010-08-31 @ 15:49:55
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: emm

ja men gud vad kul! :) Haha aa det blir det nog, han kommer nog att få en hel del skulle jag tro :)

2010-08-31 @ 17:53:44
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0