Godmorgon underbara bloggläsare.

Okej, nu sitter jag klädd i min långklänning samt en svart poncholiknade stickad tröjja. Dags att kila iväg till skolan, dagen börjar med historia och slutar med svenska. Två lektioner, det är allt.
Jag är färdig redan klockan 11 och det är ju toppen..
Men ni ska inte tro att jag ska chilla hela dagen bara för det. Jobbet drar igång klockan 3 i eftermiddag och jag är super exalterad precis som vanligt.
Nu ska jag värma en kopp the och därefter sätta mig i den blåa (halvdanna) bilen som ska ta mig ner till skolan.

Puss och kram.
Denice

Kommentarer
Postat av: mammis

Tack för hjälpen älskade unge! Du är toppen! Puss

2010-08-26 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0