Give me black

Gossar! Förlåt för dålig uppdatering igen..
Jag har jobbat de tre senaste dagarna och det märks minst sagt att jag är ringrostig. Flummig på någe vis. Skrattar. Sen har det varit en hel del spring de tre senaste dagarna också. Vem lurade i mig att buffé var chill liksom?

Jaja. Imorgon planerade jag att luncha med shan, undrar om de planerna fortfarande gäller,, ? ska plinga henne imorgon.
Sen planerar jag lite stros och inredningsshopping med syster. Dessutom ska garderobsrenoveringen börja imorgon. Jag ska måla och stå i. Duktig!!
Får se hur jag styr det..


Förresten så hittade jag en snygg jumpsuit från filippa K här om dagen. Ur snygg.  Jag är sugen på att beställa men eftersom min lön är sen känns det säkrast att vänta med det ett tag.

Lt Crepe Party Pantsuit SEK 1399, Filippa K - NELLY.COM



Snyggg....


Mielo Dress SEK 699, Soaked in Luxury - NELLY.COM

Gillar denna klänning också,.passar liksom både till fest och vardags.



Hur som helst. Jag är trött och klockan ska ställas imorgon,. för tidigt.

Puss och kram!
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0