första arbetsdagen ensam

Godkväll bloggen!

kom hem för lite mer än en timme sen, trött som f a n. Men det har gått jättebra idag, och det är riktigt kul att jobba i butik.. Jag som älskar att fixa och dona, gör det hela tiden och dagen gick faktiskt väldigt fort idag.. Däremot fick jag lite problem med kassan när jag skulle slå ut dagsrapporten men det får jag fixa imorgon innan jag öppnar.

När jag kom hem åt jag räkor med pasta och sen tog jag ett bad, nu ligger jag och tittar på rena rama rolf haha. Snart blir det fångarna på fortet och sen blir det att läsa och sen sova, klockan ringer 08:30 eller kanske 08:45 till och med.. Idag ringde dom förresten från dagis och fråga om jag kunde jobba också.




Men nu ska jag kolla på det här och mysa, får ni tråkigt där hemma får ni gärna smsa eller ringa :D



PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0