en dag ute med båten

Hej bloggen! :)

Idag har vi varit ute med båten hela dagen, det var jätte mysigt! Denice följde också med, vi låg egentligen mest nere och vila och kolla bilder på min dator som jag tog med haha..

Vi åkte till drottningholm och sen in mot stockholm, stannade vid karlbergsslott och fika lite.. Det blåste ganska mycket på sjön, så det guppa en del när vi skulle ut med båten. Det kom en våg och vi åkte rakt in i den, då säger anders - tjejer det kommer guppa lite  nu. okej tänkte vi ungefär som de gjort de senaste 10 minuterna. men inte riktigt, Denice flög upp i taket HAHAH! Det var askul :D


Nu ligger jag i sängen och håller på att få migrän, ska från och med imorgon sluta dricka cola! Min mage växer sakta men säkert inte helt okej..

Igår hade jag och denice filmkväll. Först såg vi trubbel i paradiset med malin åkerman eller vad hon heter, den var sådär. Sen såg vi final destination och den var väl också helt okej, måste alla dom filmerna vara EXAKT likadana?

Vill egentligen inte lägga ut några bilder från idag, med tanke på att jag såg helt hemsk ut och denice hade sminkat sig och grejer. Men jag känner att jag måste bjuda på det!

Åkte på en fika till kungen och drottningen på drottningholm :)


snygga denice och fula jag haha





Imorgon blir det ikea med denice och hennes pappis!

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0