Wiggos födelsedag!

Hej igen!

Idag blev ju min lilla älskling 2 år, alltså herregud vad tiden går fort de är helt otroligt. Han var ju nyss en liten bebis som inte fick fram ett ord som gick att förstå och jag minns när han lärde sig krypa det var faktiskt hemma hos mig och han lärde sig gå hemma hos mig också :)

Min älskling igår när vi var ute i det fina vädret


Idag var jag ju på akupunktur alltså det var så himla underbart, först fick jag massage en halvtimme sen satte hon i lite nålar så låg jag en stund. Sen vände jag på mig och fick lite nålar och samtidigt så fick jag ansiktsmassage. Det är så himla lyxigt att bara få gå bort 1-1½ timme och slappna av, och jag har mått så mycket bättre på senaste tiden med min migrän och allt.


Ändå har jag känt mig lite små depppig de senaste veckorna, varit irriterad, mycket tankar som går runt. Har varit ganska irriterad på Firat framförallt, man kan väl tycka att vi borde vara ifrån varandra lite och det var vi ju när han var i cypern och efter det har jag bara stört mig på allt möjligt inte bara med han utan allt och vi blir nästan mer irriterade på varandra om vi är ifrån varandra. Jaja jag hoppas bara det är någon vårkris jag kommit in i som försvinner snart.  


skulle behöva ta tag i mitt körkort också, fixa klart mina tester någon gång. Var får man orken ifrån?


Nu bjuder jag på lite bilder från helgen :)

Detta är från förra helgen jag var ute, klarade inte
av att ha mina högklackade så det som återstod var mina röda converse. Love them!!


Jag träffade Millan som jag saknat så mycket!!


Bilder från denna helg!

I Julias garderob hittade jag denna snygga keps, love it!
Kul att min arm är helt fläskig också.
snyggare än såhär blir det inte


Men sen blev vi lite seriösare och det sluta med att jag såg ut såhär.
Jag inne på toaletten på de där stället





PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0