ki fick du

Jaha. Jag har kommit hem från staden för ett tag sedan. Vi var ett par girls som kilade in till Ericas studentfest på Metro ikväll. Det var så himla mysigt att få träffa alla. Jag har toksaknat jessipessi. Erica också för den delen men vi hann inte pratas vid så mycket ikväll. Förövrigt, surprise surprise.. jag har varit nykter hela kvällen. Eller okej, det blev ett glas vin precis när vi kom in men istort sett nykter. Och ett till okej, Det var nog ingen surprise egentligen. Jag har inget alkoholsug nu för tiden. Känns sådär när både E's studenskiva och Valborg närmar sig med stormsteg.
Fast det gör ju inte så mycket egentligen.

Förövrigt läste jag precis tillbaka i bloggen, det är mysigt att göra det sådär ibland.
Kommer du ihåg när jag praktiskttaget bodde dig hos Emmelie? När jag hade egen nyckel ( som fiskist nu har tagit över......;) ) och kunde komma och gå som jag ville. När jag åkte från skolan och hämtade upp dig på cykeln, lagom till din lektion började.. visst var det mysigt?...Sena kvällar på arons, en promenera över åkern hem till Emmsan, tvättade bort sminket, borstade tänderna men min tandborste som jag hade i badrummet och kröp ner under gosstäcket.
Visst är det komiskt att jag inte minns när vi hade en gosskväll senast? Visst är det komiskt att jag inte minns när jag sov hos dig sist? Hur kan det vara så egentligen? Växer man bara ifrån varandra en dag? Slutar man helt plötsligt med en massa gossgrejer och börjar umgås på ett vuxnare vis? Inga sleepovers här inte.
Ogossigt.


Hur som helst. Imorgon blir det troligtvis lunch med Jen och Julia. Planera inför valborgsfirandet som kommer hållas hemma hos pappsen. Vi har gått ut med att det blir trekamp så vi har lite att styra upp nu.
Justja. Jag har fått 600 kr i bonuscheckar från HM. Hur great är inte det?. Dessvärre betyder det dock att jag har spenderar påtok för mycket pengar där den senaste tiden. Mår både bra och dåligt när jag tänker på det.

Och angående Tyskland mina vänner.- inget är bestämt ännu.


Åherregud. Klockan närmar sig 3 och jag sitter fortfarande fullt sminkad. Bodre vara i säng för länge sen..
Denice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0