Då var det dags

Hej!

Det var ett tag sedan ni såg mig i bloggvärlden. Mitt senaste inlägg var rätt deprimerande men till mitt försvar så har jag faktiskt påbörjat en rad olika inlägg. Fast det mår ju inte ni bättre av. Förståss.
Idag har jag varit i stallet tillsammans med syster, Julia och Nicole. Det var mysigt men kallt. Efter stallet åkte jag och Jennilee ut till Kreffes gård för att minnas den gamla goda tiden. Kamilla och Håkan byggde om stax innan de flyttade men trots de kan jag knappt komma ihåg hur stallet såg ut innan byggprojekten påbörjades. Men minnerna är kvar. Minnsan.
Tänkte berätta ett par minnen men sen insåg jag att trots att jag ser tillbaka på en underbar tid så är ni inte lika brydda.
I helgen har vi firat Shans konfermation, samt mina andra två gosskusiner som har fyllt, och fyller år. Det har varit skönt att få träffa dem igen. Jag var trött när klockan ringde på söndagmorgonen eftersom det blev rilles kvällen innan men när vi åkte till kyrkan vid elvatiden piggnade jag till.

Jobbet på Aronsborg har kommit igång igen så denna vecka är nästan fullspeckad. Åtminstone fem dagars jobb som väntar. Med tanke på att jag fick min livs första parkeringsböter idag så kan det behövas lite jobb. Och snart ska ju bilen faktiskt betalas. För att inte tala om hur dyrt bensin är. Och försäkrningen. Nya däck och skatten. Snart ska den in på servic också. Ja, herregud. Egentligen så bryr jag mig inte så mycket. Jag har så mycket utgifter just nu att jag har svårt att hålla reda på allt. Bra tur att jag nästan inte gjorde av med några pengar i Arjeplog. Bortsett från vad körkortet kostade villsäga. Det hade jag nästan glömt.


Det är något i luften. Tror det har att göra med att det snart är studenttider. Det var ett år sen det var min tur. Vad har hänt sedan dess? Hur långt har jag kommit? Hur mycket har jag vuxigt? För det får jag väl hoppas på att jag har gjort. Vad hade jag för förväntningar? Och lyckades jag mäta upp till dem?
Jag vill ju tro att tjejen


och 
 
den här tjejen är lite olika trots allt.



How ever...  bjuder på en bild från helgen medans jag ändå håller på.





Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0