Tyskland nästa?

Hej!

Jag vet inte om ni har hört det men Jag och Julia är erbjudna ett jobb för Audi i Tyskland från typ mitten på maj till juli. Julia är inte sugen och jag har väl egentligen ingen aning om vad jobbet innebär. Jag tror att jag vill åka men jag vet inte, landet lockar inte speciellt mycket men jag tror att det är bra att ta chansen liksom., skapa kontakter och så vidare. Det kan väl inte komma ut något ont ur det?. Men tror inte att jag vågar åka själv. Ska jag jobba i tyskland men inte kan ett ord på tyska,. Egelskan är väl inte heller någon höjdare egentligen. Vad vet jag... Jag ska ringa Janne imorgon. Måste konferera lite med mina kära föräldrar innan jag bestämmer mig.
Det är tydligen en tjänst för en person men både jag och Julia får komma eftersom det är en trygghet att åka tillsammans med någon.

Får se hur sommaren kommer se ut.

Denice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0