tisdag

Hej! :)

Idag är det tisdag vilket innebär att det är dags för akupunktur om 1½ timme. Jag tror på att akupunktur fungerar var kritisk till en början vill jag lova, men jag har inte haft migrän en ända gång sen jag gick dit. Jag har haft en början till migrän alltså lite huvudverk och känt mig spänd förra söndagen och nu i söndags och min allergi känns MYCKET bättre, tror ej att detta bara är en slump. Det är hur som helst helt underbart att slippa huvudverk varenda jäkla dag, tror det är rätt skönt för min omgivning att slippa mitt tjat också hehe.

Vaknade nu för en stund sen av en otrolig saknad till det bästa killarna i boden, jag och nisse hade en toppen sommar med er och nu ses eller hörs vi aldrig. Verkligen mycket trist, skickade precis ett sms till Thomas så han vet att jag tänker på honom! söt jag är va? :D


lite bilder från då kanske

I maj 08. Denice, Jackie och lilla wiggo som var ca2 månader
där och 2 år exakt idag!


Vi på besök i hägvik det försökte supa oss under bordet ;) kvällen sluta med
 att vi sov 5 personer i en säng och jag och nisse gick hem till min farmor och farfar kl 7 på morgonen och fortsatte sova


Killarna köpte med sig tacos som vi lagade, har då aldrig sett så mycket
 tacos på en och samma gång..


Jag tyckte vi behövde någon som showade men jag var ej så duktig


Har en massa massa bilder på min andra bärbara hemma, ska försöka lägga upp en massa  sommarbilder under veckan som jag tänkt i typ 2 månader.

Men det jag saknar mest med det här är att det var då jag och denice var med varandra precis jämnt vi gjorde allt tillsammans! Så nisse blir det en trip till norrland i sommar eller? :))


Måste börja göra mig i ordning snart ska jag iväg, ha en super dag! :)

PUSS EMMELIE


Ps Grattis till fisen som fyller 2 år idag, jag ska pussa ihjäl honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0