Tål att upprepas....

Hej!

Jag börjar att jobba om ett par minuter. Sista dagen!! Wiee..  Jag var tvungen att jobba idag men egentligen är jag rätt sjuk. Känns sådär men herregud, sista dagen som sagt.. tål att upprepas... hehe.
Cissi lovade att jag skulle få stå i baren ikväll eftersom jag skulle slippa springa runt så mycket. Lär ju gå sådär.
Hm... Jaja. Pappa är förresten här nu. Befrielse- ni anar inte!
Imorgon flyttar jag upp till Galtis och efter någon dag blir det Malå. Därefter blir det hemgång. Sweet.

Hm... klockan drar iväg.
Puuusss på er!

Denice

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig systeryster, kom hem nu......

2010-04-04 @ 00:13:25
Postat av: emmelie

jag med!!!! vi ses när du kommer hem, man vet aldrig vart jag befinner mig kanske redan i ditt hem! :D

2010-04-04 @ 09:43:55
Postat av: mammsi

Åh vad jag längtar efter dej!!

2010-04-04 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0