shopping!

Hej! :)

Jag har inte haft någonting kul att berätta för er så det är därför jag inte skrivit något förens nu, men idag har jag varit med pullan jullan i jakan och shoppat och ätit. Det jag köpt får ni se lite längre ner :)

Imorgon ska jag till frisören kl 15 och färga håret, balen och studenten närmar sig med stormsteg helt underbart!
Måste någon dag börja göra provuppsättningar, hoppas att färgen som blir imorgon kommer passa med min hårförlängning annars finns det risk för att jag måste köpa en ny och det skulle ju faktiskt suga.

På torsdag är våran skiva, längtar! Jag har tänkt att jag ska ha ballerinaskor, shorts med strumpbyxor och ett somrigt linne och kanske en solhatt men jag får se var det blir. Då följer jag väl ändå temat sommar, eller?

det här är det jag köpte iallafall, kände att jag behöver lite basplagg.

En svart kofta (även en grå likadan), en vit baströja och ett par tights


En svart spettsklänning



Här får ni lite bilder från helgen också, det blev tyvärr inte speciellt många.

Bästa tjejerna!


jag får bjuda på den hemska bilden, men den var den ända som fanns


vi träffade på mina bästa killar påvägen hem


danne ville visa sitt ärr från när han brottades med en haj


Det finns en bild på mig och andrea från hemvägen, men jag väljer att inte visa den efter att ha ätit en cheeseburgare, en mellan pommes, en mellan cola, en beadipp, 6 chickennuggets och en sötsurdipp plus att kl var 2 på natten. Gav dock bort några enstaka pommes och nuggets som fanns kvar i påsen, det får mig att må lite bättre. Därför kunde jag stoppa in mig en oxfilépizza till lunch dagen efter!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0