Mitt första lov!

Hej!

Hoppas allt är bra med er,det var vädligt länge sen jag skrev här. Man kan säga att detta är mitt första lov sen i jul, jag jobbade ju hela mitt sportlov.
NJUTER!

Sitter just nu hemma hos Firat, ska duscha och fixa till mig lite om jag orkar. Ska träffa Jennilee, Julia och Mika om en stund. Vi ska äta tillsammans och spela spel, var där tidigare idag också. Jag ringde och väckte jennilee vid halv 1 VÄCKTE hallå vem fan sover till halv 1? Okej hon hade sina skäl, men jag kom iallfall upp med thaimat så vi åt frukost/lunch tillsammans, det var jammmi!

Vet ni vad som alldeles nyss slog mig? Jag och Denice har aldrig någonsin fått en elak kommentar i våran blogg, är inte det lite ovanligt? Jag kan ju tänka mig att det är lite blandat med folk som läser här och jag vet att det finns dom som inte tycker jätte bra om oss eller iallfall mig haha, alla tycker ju om Denice. Jag menar inte att jag någonsin gjort eller skulle göra det i någons blogg men jag vet många andra som fått onödiga och elaka kommentarer. Men när någon kommenterar här så är det alltid någon trevlig kommentar eller någon fråga. Jag tycker iallafall att det är mycket trevligt att inte behöva logga in och se sådana tråkigheter!

Fick bara för mig att vilja skriva det, däremot tycker jag gott och väl att ni kan skriva lite fler kommentarer och oftare. Det är jätte roligt att läsa! hehe.

Jag har förresten ändrat mig angående min studenklänning, jag hittade den på modegallerian igår tror jag det var och jag tycker jätte mycket om den. Jag tycker att man kan ha den till studenten och sen visade jennilee den för mig idag och då sa jag att jag redan kollat på den och hon tyckte jag kunde ha det, men frågan är vad tycker ni?
Ett utmärkt tillfälle för er att förbättra er på kommentarerna!

Kan jag ha den? Jag älskar den, men den är slut så om någon vet var den finns så skriv gärna det då!
Förresten så har modegallerian.se jätte mycket fina klänningar.

Grejen är ju att jag hatar rosa, men denna klänning känns verkligen som jag.

Nej men nu måste jag faktiskt börja göra mig i ordning så jag sen kan gå till Jennilee. Ha en trevlig kväll alla :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0