Måndag!

Hej alla glada! :)

Jag förstår att många inte orkar ta sig tid att kika in här längre, så dåligt som vi uppdaterar. Tror faktiskt det är läge att vi slutar blogga, ingen av oss verkar tycka det är så roligt längre och vi har förlorat ganska många läsare och snart blir det sommar då kommer vi aldrig blogga. Tror inte att någon skulle bry sig heller haha!

Men jag kan iallfall skriva om min helg, i fredags åkte jag. Andréa och Julia in till stan och fick på hmmm vad hette de nu igen, måste kolla google ( ja jag vet tjejer att ni sagt det 500 gånger men jag glömde faktiskt)  Soliraritet heter det. Hur som där var vi och det var ju 25 och vi är alla 19 men vi kom in ändå vip lista, de ni ;) haha nej jag skoja, men det sög där jag råder er inte att gå dit, gå då isåfall till något ställe som inte ligger på stureplan och som det finns lite roligare människor på. Alltså inget ont om detta ställe det passade bara inte oss :)

Fast vi hade faktiskt rätt kul ändå, men det var ju för att vi 3 var tillsammans. Vi hittade nämligen ett dansgolv som var bra men skitkass musik om jag inte minns helt fel. Missa sista tåget gjorde vi iallafall OCH nattbussen haha damn tänkte vi, så vi gick in och åt lite på donken och sen fixa vi en taxi till bålsta för 650 det var väl bra? Dock var taxichauffören inte så speciellt trevlig, för vi sa nämligen till han att vi bara hade 650 kronor och att vi verkligen behövde ta oss hem han visste nog innerst inne att vi ljög på rätt bra. Hemma vid typ 5 iallfall går och lägger mig och halv 9 tänder firat lampan och bråkar på här i rummet så jag vaknar ju såklart, men sen sov jag tills hans bror kom in halv 1 och skulle låna datorn. Sen kolla jag film precis hela hela dagen.


Nu mina vänner ska jag bege mig mot skolan snart, ska upp och fixa mig nu och sen ska nisse skjutsa mig, lyx!!

Idag ska vi ha alla balpartners, för i eftermiddag kommer vi att lotta så att ni alla vet det! :) Så under denna vecka kommer ni alla att få reda på vem ni ska gå med på balen den 21maj :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0