krismöte

Hej! :)

Jag har inte orkat kika in här på några dagar hehe, men nu ska jag skriva ett snabbt inlägg innan jag beger mig till skolan..

Det är nämligen så att det fattas pengar till våran skiva, vilket innebär att vi förmodligen kommer behöva ställa in den 29 och alla får ju självklart pengarna tillbaka, det var någon som inte trodde det haha.

Det ända sättet för oss att inte behöva ställa in är att det kommer fler, det måste nämligen vara ett vist antal som kommer annars stänger dom mycket tidigare och lokan hyran på göta källare är väldigt hög. Vi har ju framförallt skivan för att det är tradition men också för att vi skulle gå plus och kunna få in så mycket pengar som möjligt, så att balen skulle bli billigare!

Hur som helst, ska träffa det andra tjejerna kl 12.00 för att gå igenom allt, hoppas det löser sig!

Förresten jag visade ju att jag hade beställt kläder, här är en till grej som jag beställt.


Jackan alltså haha! Idag eller imorgon ska jag hämta ut min studentklänning, JIPPIE!
Igår var jag och tog mått på min balklänning också, så den ska hämtas ut den 20 maj! :)

Tanken slog mig när jag vaknade imorse, att det är verkligen inte lång tid kvar nu, det känns helt sjukt! Nästa vecka är förhoppningsvis skivan, sen är det bara 2½ vecka till balen och sen fyllebrännbollen veckan efter alltså den 28 planerar vi den och veckan efter det studenten!!


Men nu ska jag börja göra mig i ordning, kommer åka ner lite tidigare och fixa en massa innan :)

Ha en jätte bra dag alla våra bloggläsare :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0