Jag har en studentklänning!!!!

Hej igen!

Det tog inte flera timmar utan 1. Jag läste min mejl nyss och det var från nelly, sånt som jag vanligtvis bara markerar som läst och sen struntar i det. Men nu läste jag mejlet och det var om studentklänningar, så jag gick in och kollade vad som fanns OCH........


Det rosa klänningen fanns, fast i VITT eller creme! Haha kan det bli bättre, denna gång vågade jag inte ta någon risk att bli av med den igen, så nu klicka jag hem den på engång! :D

Hoppas verkligen jag kommer bli nöjd när jag får se den i verkligheten!

Känns mycket bra ska ni veta, nu har jag både balklänning och studentklänning och skor har jag ju gått om så vet inte om jag behöver köpa det..

Förresten så är våran skiva om 2 veckor det finns biljetter kvar så vill ni befinna er på göta källare den 29onde april, så bör ni köpa biljett! :)


Blir ett rörigt inlägg, nu tänkte jag plugga lite teori eller lägga upp en massa gamla bilder som jag lovat under en lång period. Det lutar åt bilderna när jag ändå sitter vid pappas data, han satt hur länge som helst och förde över bilder från hans gamla dator till den nya så lika bra att använda dom..


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0