Imorgon händer mycket roligt!

Hej! :)

jag kom precis hem från skolan, slutade egentligen kl kvart över 11 men har suttit med kommiten och fixat och pratat.

Vi har fått 3 hela kommentarer på våran frågestund yeeeeah! haha jag kommer inte svara på frågorna fören vi har minst 8, så vill ni har svar på era frågor så fråga mer ;)

Satt precis och läste det Denice skrivit och nisse jag undrar också vart dom dagarna försvunnit, daaaaah? Jag menar hur mycket har du hört av dig till mig sen du kom ner från norrland? typ 1 KANSKE. Säg inte att jag inte heller ringt dig för det har jag, kommit och bankat på ditt fönster när du sovit för jag tycker att vi ska åka och äta lunch, velat att du ska följa med mig och se på balklänning (trodde verkligen det var en sån grej vi iallafall förut skulle gjort) Jag följde med dig alla gånger du kolla till och med när du tog mått på klänningen. Men du skulle ju träffa dina kompisar från norrland som jag faktiskt förstod att du ville, men du åkte aldrig. Jag blev faktist lite ledsen i ögat då. Du har inte velat följa med ut, liksom vi måste börja någonstans om vi ska umgås som förut. Jag menar våra liv ser lite annorlunda ut idag, jag har pojkvän lever inte mitt "singelliv" som för 2 sommrar sen och du jobbar mycket. Men vi kan fortfarande vara ute och festa fortfarande spana efter puddingar och jag kan hjälpa dig att ragga på dom, lägga in någon bra kommentar om hur bra du är och vi kan fortfarande sova hos varandra, åka och sola, ja precis allt det vi gjorde förut. Jag gör ju saker med Andréa och julia direkt när dom frågar, vi 4 är liksom bästa kompisar och speciellt du och jag. Det börjar bli sommar och det är nu vi ska åka och grilla korv och rulla ner för leriga backar (en rolig grej jag kom på nu :) )

Tro inte att jag inte saknar dig för det gör jag, men jag tycker du varit väldigt frånvarande sen du kommit hem och det suger!



Jaja nu är det som så att jag om 1 timme ska iväg och färga håret, hoppas jag blir nöjd :D

Imorgon fyller min älskade farfar hela 80 år, usch åldern börjar skrämma mig. Men så han och farmor kommer hit från Åland, det ska bli kulis för jag saknar dom. Sen är det min skiva imorgonkväll och då ska vi först vara hos mig lite folk eller hos mamma.

Vi har även klassrace imorgon, glöm inte det ALLA 3:or vi möts utanför ica 11.45 imorgon med kundvagnarna för regler osv. Må bästa program vinna ;)

Kan försöka ta bilder om jag kommer ihåg, för er som inte riktigt fattar vad detta handlar om hehe :)




PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0