Fint väder och lite lunch

Hej! :)

Jag vakna kl 10 och var mycket trött men kände att jag måste börja vänja mig, så långt lov har man inte. Igår kom ju Denice hem, hon trodde vi skulle ses idag men jag satt i hennes vardagsrum när hon kom hem. Vilken jäkla kompis va, hon tycker det är okej att vi ses idag när vi inte sett skymten av varandra på 3 månader.

Hur som helst så ska jag när som helst hoppa in i ducshen för vid 12 ska vi ner till Andréas café och äta lunch tillsammans med henne, jag och denice alltså :)

Det är jätte fint väder, så idag ska jag faktiskt inte sätta på mig min super varma vinterjacka.

Kanske lägger upp en bild innan jag går :)

PUSS EMMELIE

Förresten så har jag bara en liten fråga, har ni någongång känt att ni tycker om och liksom skulle passa bra ihop med en människa. Alltså typ att ni känner att den personen skulle kunna bli en väldigt bra vän, ni gillar den personen fast ni inte känner personen? haha aa det blev lite krångligt, bara en tanke som slagit mig att man vet att man skulle funka bra ihop (en kompis pratar jag nu) med någon som man inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0