FAN HELVETE FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså just nu är jag så jävla förbannad och faktiskt ledsen!!!! Jag har gått in på nellt varenda dag från det att jag såg den där rosa klänningen. För 20 minuter fanns den i min stl men nu när jag ska beställa skiten och trycker på till kassan så står det att dom tagit bort den, alltså jag blir helt jävla galen!

Jag gråter, fan så töntig jag måste låta nu. Men jag skulle ju ha den där klänningen på min student, jag fastna ju för den. Varför fanns den i min stl för 20 minuter sen om det inte var menignen att jag skulle ha den? Varför? Fan :(

Jaja nu är hela min dag förstörd jag ska skriva ett mejl till nelly.


EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0