..........

Hej gossar!

Jag har inte haft någon blogglust alls på senaste men idag kännde jag att det äntligen var dags. Fast egentligen funderar jag.. är det verkligen dags? Är det egentligen någonsin dags?
Ni förstår nog vart jag vill komma. Jag funderar på att lägga av med det. Det är liksom inte lika roligt längre. Hm.. trist va.?.

How ever..
Igår var vi hos Jennilee och Mika. Vi underhöll oss med lite vindrickande samt sällskapsspel. Därefter drog vi vidare till t. Som vanligt.. hehe.
Vi tog nattbussen hem och idiotiskt nog glömde jag mitt kortetui på bussen. Leg, bakkort, ja allt.
Lyckligtvis hittade en godhjärtat själ etuit och ringde till min gossmormor. Mormor ringde mamma och mamma ringde mig. Jag ringde först mormor och därefter till den godhjärtade själen. Hehe. Det slutade iallafall med att pappa och Carina åkte till Kallhäll och hämtade upp det. Mycket tack till alla sköna gosspersoner som jag pratade med i morse.

Ikväll blir det hur som helst thaimat. Som jag har längtat. Underbaaaart...

Puss och hej!

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0