En trött emmelie

Hej "alla" läsare :)

Våran statistik stiger faktiskt måste jag säga, kul att se med tanke på att jag är den enda som bloggar nu för tiden.

Idag blev det först lunch med Nisse, Jennilee och Julia på Andréa´s café efter det åkte vi in till enköping, gick på ÖB och vi köpte massa saker till valborg då vi ska ha 3 kamp och långbord. Vi kommer vara lagom trötta dagen efter valborg för på torsdagen den 29onde så har vi studentskiva och fredag valborg och lördag blir bara till att lata oss haha. Sen åkte vi in till enköpings centrum eller vad man säger, gick lite på hm och så..

Nu kom jag hem till firat för en stund sen och nu har jag precis internetshoppat lite på hm, jag har egentligen inte råd med det men det blir att betala av typ alltihopa i slutet på månaden.. Behöver verkligen kläder, förresten så fick jag en tröja av Denice i försenad födelsedagspresent :) Kan visa bild vid något tillfälle, måste bara komma på något som den kan passa till och när jag blir brun kommer färgen bli riktigt snygg också, den är nämligen en gulbeige färg så svårt att passa i den när man är så äckligt blek som jag är.

Detta klicka jag hem idag iallfall.

Den tröjan



Jag som inte ens gillar rosa, men skulle jag tagit den i vitt blir det bara vita grejer


och dom här skorna, jag är ju ett big fan av ballerinaskor.


Det var allt för mig, vi höres kanske imorgon!
Tänk att det redan är fredag, jippie! :)

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0