Vill hitta på nått

Hej! imorse vakna jag vid 9 med gick inte upp fören kvart i 10, då började jag fixa frukost och vid kvart över kom hjärtis upp. så nu har vi precis ätit klart och han har åkt på träning. Har försökt ringa denice för att jag vill att vi ska fika, men hon sover ju typ halva dagarna. Känner mig rätt trött faktiskt, vet inte om jag orkar skriva så mycket mer just för tillfället. men jag skriver lite senare :)

förresten här är en av mina favoriter på idol.

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1197108&renderingdepartment=2.34558

jag tycker han är så skön på nått sett.

men nu ska jag lägga mig och vila en stund, tills denice ringer mig eller nått. Så nisse när du ser de här, så ska vi fika :)

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0