Vårat hotell

Hej igen! :)

Nu har jag sovit en liten stund, blev väckt av pappa åh så irriterad man blir på sånt. håller ni inte med?
Jag tänkte att ni skulle få ta del av lite bilder på vårat hotell, ser så mycket fram emot de.. http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Europa/Spanien/GranCanaria/PuertoRico/Accomodations/Pages/Babalu.aspx

Så vad tycker ni? :)


Fick den här kommentaren idag, tycker de var lite små roligt. Men min tanke blir liksom är personen seriös? de är väll ändå ingen som tycker att våran blogg är bra haha, men om de är sant är de ju roligt att någon frågar saker.

Anonym:
tjabba är du född 90 eller 91? vilken linje går du på gymnasiet? har följt din blogg i nån månad, den är rolig att läsa. hejdå


Vore ju oförskämt att inte svara hehe, så ja jag är född 91 och läser medieprogrammet :) och vad kul att någon uppskattar den;)

TTYL EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0