shoppingdååå

Mmm, lite mat i magen! Toppen.

Ska jag berätta om min dag då?
Klockan ringde halv 11 imorse. Då blev det en snabb dusch och därefter lite sminkning. Jag åkte ner till centrum och köpte en sallad på Valhall. Senare tog jag pendeln till stan, väl där inne mötte jag upp syster vid Åhlens. Hon hade klipptid vid 11 så hon var typ klar sammtidigt som jag kom in till stan. Utmärkt!
Vi kilade omkring där ett tag och därefter tog vi pendeln mot Barkaby outlett. Mika jobbar ju där nu och Jennilee ville absolut åka tid och säga hej. Som om att barkaby var på vägen liksom? Och som om hon inte skulle träffa honom tre timmar senare? Haha! Inte för att jag är de minsta förvånad men ändå.

How ever..
Jag har försökt hitta lite bilder på plaggen som fick följa med hem men de gick inte så bra så de får helt enkelt gå ändå. Jag köpte iallafall två halsdukar( svart och grå), tre lite tjockare stumpbyxor(mörkblå, grå samt benvit), ett linne från gina, ett par skor, två helt underbara tjockis tröjjor från monki och ett par träningsbyxor. Liknar väl dessa bortsett från att de är lite kortare.


Förövrigt såg vi en väldigt fin luvhalsduk på indiska. Jag börjar ångra att jag inte köpte den också men det får bli nästa gång.
Jag letade även efter en röd jacka också men jag hittade ingen fin så nu har jag beställt en från Hm., tycker den är väldigt fin på bilden här nedan men gillade verkligen inte jackan när man såg hela framifrån men det är väl värt ett försök iallafall. Om inte annat går det ju att lämna tillbaka den.






När jag ändå var inne och beställde från Hm passade jag på att ta med lite andra vettiga saker....

.. som en söt sjal







.. och en likadan väska som Emmelie precis köpt, kunde inte hålla mig. Hehe!




och en fin mys tröjja.












Jaja. Dags för en dusch! 

D


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar jackan!!

2009-09-17 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0