hemma från jobbet.

Jahaa, så det är Emmelie som stått för underhållningen i bloggen idag. Det var då tametusan inte illa!
Idag var jag som sagt nere och fikade med semlan och jullebulle. Det blev en väldigt kort fika för min del, jag började nämligen jobba klockan tre. Vi hade bara 75 gäster så det blev en tidig kväll för min del. Jag fick kila lite tidigare än de andra, hehe.. Förövrigt fick jag 10 kronor och 50 öre i dricks. Haha. Det var en tant som gav mig 10 kronor och en annan som gav mig 50 öre. Tack men nej tack liksom. Haha.
Förövrigt.. det här med svininfluensan.. De är det mest omtalade samtalsämnet på jobbet just nu, speciellt när man jobbar tillsammans med dagpersonalen, hehe. Hur som helst. De sägs ju att han som dog nu kanske inte alls dog på grund av svininfluensan, det sägs att han hade någon annan sjukdom eller något som media inte vill gå ut med på grund av respekt till familjen. Känns ju sådär måste jag ju säga.
Sen så sägs det ju så himla mycket olika. En del tror att det är extremt farligt samtidigt som en del inte oroar sig överhuvudtaget. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Jajaa. Nu ska jag sussa lite. Jag börjar jobba klockan 17.00 imorgon..

How eveeer. Godnatt vänner små
 
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0