Jag hittade just en gammal vän

Hörrnii.
Jag har precis sett idol avsnittet på datan. Emmelie ringde mig när de gick på tv och sa att hon kände igen en tjej som jag umgicks med när jag var liten. Eller umgicks och umgicks, vi var bästa vänner. Linda heter hon och så fort jag såg idol på datan visste jag att det var hon. Haha, lite roligt eftersom jag inte har sett henne på hur många år som helst. Därefter började jag söka hennes namn på face,.. jag har redan gjort det ett par gånger tidigare kan jag erkänna men då har jag stavat fel på hennes efternamn. Nu däremot, var stavningen helt korrekt så jag la tilll henne som vän samt skrev ett litet meddelande. Jag blev verkligen glad över att se henne. Hon verkar vara sig lik.
How ever.. Jag har tandverk. Så ond så det känns som att tanden kommer ramla av. Hur skulle det se ut?



Jaja.. nu ska jag gå och sussa. Det är tametusan på tiden nu.
Godnatt kära vänner.
Puss Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0