TRÖTT

Hej! nu kom jag precis hem, jag har varit och fixat pass och fikat med becca och hjärtis. nu är jag så trött så jag kommer somna vilken sekund som helst. När jag var på marikas salong idag så berätta dom om en kvinna som ska komma dit i slutet på oktober hon är vägledare och aa ni vet, hon ser saker och berättar saker om en. Ni som känner mig vet hur otroligt intresserad jag är, jag läser böcker ser på program läser  på internet aa allt. Så jag skulle verkligen vilja göra de här, ni tycker de är skit konstigt jag kan förstå. men för mig är de väldigt intressant, men jag måste prioritera våran resa. Det känns lite trist faktiskt men men de ska ju bli skit roligt också :D


Nu ska jag sova

TTYL EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjabba är du född 90 eller 91? vilken linje går du på gymnasiet? har följt din blogg i nån månad, den är rolig att läsa. hejdå

2009-09-15 @ 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0