Söndag och trött

Hej! :) det får bli bilder lite senare hoppas jag, det var nämligen så att denice fick stå för bilderna igår. Vi hade iallfall jätte trevligt, jag vann såklart bowlingen och den som skulle vinna, skulle vinna ett presentkort på kicks för 300:- men aa vi får väll se hur det blir med den saken haha.

Juste nu sitter jag hemma hos hjärtis och bara väntar och väntar på att han ska komma hem, han sitter i bussen påväg hem ifrån östersund så han är hemma typ halv 3 inatt. Men jag kommer blir jätte glad fast jag blir väckt halv 3 på natten och ska upp kl halv 8. För jag saknar han jätte mycket, trotts att det var i fredags vi träffades hehe..

Måste även plugga för jag har psykologiprov imorgon, bra gjort emmelie. verkligen!
Sitter och kollar lite på ensam mamma söker nu också, jag gillar det programmet haha. Fast tyckte förra säsongens ensam mamma söker var bättre :)

Men vi hörs och hoppas på att nisse lägger upp bilderna från igår.

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0