såhär mysigt har jag

Hej igen! :)

Nu kommer hjärtis när som helst med allt som behövs för att vi ska kunna börja med maten, jag är faktiskt riktigt hungrig, till efterrätt blir det gammeldags vaniljglass med varma hallon, mmmmh jammi!

om en kvart börjar ju färjan haha så sjukt dåligt men jag kollar bara för att pappa jobbar där och för att  man träffat alla det handlar om, men pinsamt är det ju allt. undra hur många det är som kollar egentligen, brukar ni kolla?

jag har precis duschat och sitter nu med mitt hello kitty nattlinne och mina hellokitty mysstrumpor haha. Valde mellan mitt nattlinne eller min hello kitty dress, det är ett grått linne och ett par minimala shorts. men det kändes mysigast med nattlinne :)





och såhär mysigt har jag gjort i sovrummet




XOXO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0