Måste vara världens äckligaste ansiktsmask

Hej! sitter just nu med en sjukt äcklig ansiktsmask. Någon med rödvin typ, alltså det luktat ju bara så sjukt skabbigt. Började att fundera på om den kunde vara gammal men den går ut 2011.

Men eftersom jag idag upptäckte vilken otroligt äcklig hy jag fått, så ska jag banne mig se till att klara av att ha denna på mig i 20 minuter egentligen bara 15 men vill vara säker på att skiten funkar. Jag har alltid haft len och jätte fin hy, men alltså nu har jag typ några finnar och är typ röd på vissa ställen aa de är jätte jobbigt. förstår att jag låter skit töntig, men de är faktiskt inge roligt alls. haha..


Ni kan ju få en bild på mig när jag sitter med de här äckliga på mig, det syns kanske inte så jätte mycket men. 
 



Förresten så blev de inga bilder för mig och julia idag, för vi glömde båda kamera. vi träffade iallfall på några gamla vänner som man aldrig träffar längre. så vi satt i en timme och ungefär och fika med dom och prata om allt möjligt. trevligt trevligt :)


XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0