Måste åka över hela jävla stan

Hej igen! :)

Som jag nämnde igår ska jag köpa dom där vita conversen. Men eftersom att jag har stl 34/35 i skor okej jag kan även ha vissa 36or. Men converse är ju lite större i stl så jag måste ha absolut max 36or och jag hittar dom bara inte, dom finns inte på nätet och inte i butiker. Jag har ringt till dna om ni vet vilken skoaffär de är, en av mina favoriter iallfall. Dom har lite annorlunda skor, som jag gillar hehe. Nej men jag var där för några veckor sen med sanna och dom fanns i min stl och allt, jag blev ju så kär så aa. Men jag ringde idag och skiten vad slut, åååååh. Så då ringde jag till dna i farsta och nu har dom lagt undan ett par där åt mig. Men alltså hallå farsta? det ligger på andra sidan stan och de ligger 1½ timmer här ifrån ska jag åka pendel och tunnelbana bara för att få tag i ett par skor. Det känns ju lite desperat om jag ska vara ärlig.

Förresten någon som är duktig på photoshop? det borde jag vara, jag går foto, webbdesign och läste multimedia förra året. Men jag är faktiskt riktigt usel på de. Vi vill att våran blogg ska se aningen proffsigare ut, så vi vill alltså byta ut våran paint bild som jag gjorde i typ vintras? haha.. Så om någon är duktig snälla hjälp oss!
Vi är desperata, ok!


Förresten om ni har något förslag på vad vi ska skriva om i bloggen, om vi ska tipsa om nått, köra inne och ute listan som vi gjorde förut aa ni hajjar grejen. hahah. Så skriv det isåfall ;)


XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0