Mååndag!!!!

Hej alla vänner och fiender.

Hoppas att allt är bra med er, min svenska var inställt idag så jag åkte hem till gossen de ska inte stå gossen som en pojke utan, goosen alltså vad gossigt typ. aa mitt nya ord liksom. Allt som är mysigt är gossigt as kul att ha ett eget ord, verkligen. skämt åsido

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev något igår som jag sa att jag skulle göra, men vi kom hem sent och jag var så trött så jag decka direkt.

Men igår var vi iallfall hos firats familjs vänner, vi åt massa frukost och sådär. Sen vid 1 ungefär åkte han och hans pappa till märsta för han hade match. Då satt vi och prata om lite allt möjligt och sedan gick jag,hans mamma hennes kompis och hennes dotter till väsby centrum och kollade lite. Jag försökte då hitta ett par converse men det var slut precis överallt. Sen fick jag 2 längre toppar av gossens mamma, usch tycker inte om att ta emot saker sådär. Men hon hade bestämt sig för att hon ville ge mig något och jag hade inte sådär jätte mycket att säga till om. hon hade sett att jag kollat in dom och förstod att jag tyckte om dom. Den ena toppen köpte jag på hm på barnavdelningen haha, en vit längre topp med en katt på bröstet, låter ju rätt töntigt men jag älskar den. Sen som en klänning typ, en lila med söta ärmar. Den blir perfekt att ha när vi åker till gran canaria. Alltså jag längtar ju så sjuuuukt mycket. 

Idag har jag varit och köpt ett födelsedagskort till denice som fyller år imorgon. Jag och denice har som tradition att 2 ggr om året äta ben & jerry glass, de är när jag fyller år och när hon fyller år. Så jag vore väldigt tacksam om ni kunde tipsa mig om någon god smak till imorgon hehe.

Tyvär så har jag inga bilder att lägga upp

och jag ser ut som ett äckel, så det blir inga bilder på mig. Men ni får en bild på min katt tröja iallfall haha. Nu ser man bara själva trycket, ni kommer säkert få se bättre bild någon annan gång. Har dom iallfall till ett par jeansfärgade tights.




kan ju ladda upp en till bild, på en fransväska alltså jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag tycker om den eller inte. tycker typ den är ful för att den är kort, jag gillar väskor med lite längre band som man kan ha på sidan, aa ni förstår hoppas jag. men gillar fransväskor aa de är lite jobbigt för jag kan inte bestämma mig, hjälp mig tack haha!



nu ska jag vila en halv timme, för om 50 minuter börjar min andra lektion.


XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0