Lycka!

Hej!
Jag vet att jag varit helt sämst på att uppdatera, men de kommer hehe. Hoppas att de är bra med er alla, jag mår bra och är faktiskt inte så farligt trött och det är ju en himla tur för nu snart kommer marlene och hämtar mig. För jag ska nämligen bo hos dom i helgen och vara barnvakt åt wiggo och deras tvilligar linus och jacob som är 9 år. Jörgen fyller år, så marlene har gett han i present att få åka och bo på hotell 2 nätter. Jag ser fram emot det samtidigt som de känns lite små jobbigt, jag som hatar och sova borta och så vaknar ju min lilla gullfis väldigt tidigt. men annars ska de bara bli kul :) och eftersom jag äger på det här så kommer de gå hur bra som helst haha.

wiggo liten :)


Ikväll ska min älskling få komma och hålla mig sällskap han tycker ju så mycket om wiggo också så de vill han nog hehe, men jag lät han slippa sova med mig där inatt för jag vet att han behöver sova och de kanske han inte får annars hehe. Imorgon kommer becca efter hon slutat jobbat och håller mig i sällskap, hon är så sötis!

Förresten hade vi skolfoto idag, mitt livs sista skolfoto och jag blev typ as ful. kom i sista minut helt otroligt att jag ens hann haha. As stressad och firat som står och säger men de ser jätte bra ut du är jätte söt och då hade jag inte fixat håret och hade endast fondation i ansiktet så såg ut som ett vitt spöke. man blir liksom inte glad utan lite smått irriterad för då undrar man om dom menar allvar dom andra gångerna dom säger de haha.

Men nu ringde marlene så måste springa ner, kommer att berätta en jätte rolig sak lite senare ikväll.  Så håll utkik ;)


XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0