kan inte hålla fingrarna borta

Hej! jag har faktiskt smitit ut fast jag varit hemma från skolan, åkte och åt lunch med denice och julia. Jag skaka för att jag inte hade ätit något. Sen när denice gick till jobbet så mötte jag och julia hennes kusin alex, så vi 3 gick runt och kolla lite kläder och jag kunde bara inte hålla fingrarna i styr haha. Det finns ju så mycket att välja på åååh. men jag köpte inte så mycket, jag köpte ett svart gulligt linne på rea, ett brunt skärp och ett svart armband.


Min bissi nissi



mitt nya skärp också, som man knappt ser men.




plockar på mig lite grejer







mitt nya armband 69,90:-



Svart linne 49:-



usch nu blev de en massa ego bilder här märkte jag. Måste verkligen göra någonting åt mitt hår alltså, de ser ju för hemskt ut!


EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0