jag är inte lika bra längre

Hej! jag är inte lika bra på att blogga längre haha, men jag ska försöka bli lika grym igen..

Hade psykologiprov idag, och jag klara de:D är verkligen jätte glad, för jag pluggade bara idag och trodde verkligen verkligen inte att jag skulle klara det! Firat har provet på onsdag så jag ska se till att visa honom vad han ska plugga på så han också klarar det.

Nu har jag precis städat här hemma, hade/har en riktig tvätthög, kommer vara tvungen att tvätta minst 3 maskiner innan jag är färdig. och jag ska se till att få det klart ikväll, för jag har dragit på det alldeles för länge. Sen har jag dammsugit och skurat golven här hemma. Jag brukar försöka dammsuga hela lägenheten, städa toaletten och dammtorka, alltså storstäda på söndagar eller någon annan dag i veckan. men igår så gjorde jag inte det, så därför fick det bli idag. Dock har jag ganska mycket disk som jag måste ta itu med, men jag hatar att diska hatar att det inte finns någon diskmaskin måste införskaffa det. tror nog hjärtis får ta hand om disken medans jag lagar maten ikväll. Jag har tänkt att vi ska äta kycklingwook med nudlar idag, det var jätte jätte länge sen. Men har wook grönsaken i frysen som måste ätas upp och det är inte så jobbigt att göra heller. Känner mig alltid så lycklig när jag städat, bytt sängkläder osv. Jag känner mig duktig och så finns det ju inget bättre än att lägga sig i en ren bäddad säng, eller vad säger ni? Det liksom luktar så fräscht i hela hemmet..

Men nu ska jag sluta låta så jäkla tråkig, hehe. tänkte kolla runt på nätet på lite julklappar, lika bra att börja i tid det gör jag varje år. Har redan köpt till mamma, min ena bror victor och ska kolla till pappa nu. Jag ska lägga upp bilder på mina 2 nya skor, ett par knähöga stövlar och ett par vita höga tygskor från scorett, eftersom det fan är omöjligt att hitta ett par läder converse i stl 36, så får det bli dom här sålänge. Men jag älskar dom, lite mindre i stl och riktigt sköna!



dom andra får jag ta egen bild på :)

Men nu ska jag krypa ner i soffan med en filt och se på tv :)


Hörs kanske senare XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0