imorgon fyller bissin 19 år

Hej igen! Ett inlägg som är lite mer riktat mot alla er läsare och inte bara 3orna på fridegård hehe.
Just nu ligger jag i sängen med datorn iknät. Jag har mailat och fixat, och tänkte snart ta och se en film som jag laddat ner, tror den hette two lovers. en kärleksfilm såklart hehe.

För er som blev lite nyfikna på vad det är alla 3or behöver få veta så kommer en liten ledtråd här, jag kommer inte att säga någonting förens vi vet att allt går som planerat.



Vad tror ni det är för något? ;)

Imorgon fyller ju nissin år, så hon kommer ner till skolan vid 1 när jag slutar och då ska vi fika sen åker vi nog hem till henne, för jag har det som hon ska få hemma hos firat och dom bor ju typ grannar. Sen på kvällen ska vi hem till hennes mamma och äta middag, hoppas hon gör någon god efterrätt också. Så du vet caroline så vill jag ha de, fast inte tårta, gillar inte det. Men typ pannacotta hade varit väldigt gott, eftersom att jag inte gjorde det ihelgen.

Men så imorgon blir det en dag med nisse kan man ju säga, de ska bli mysis :) Fast jag känner mig så missnöjd med hennes present, hon vet redan vad det är och jag brukar alltid köpa någon plojgrej också, men inte i år tyvär. eller jo lite skojsig får hon iallafall och ingen av er har tipsat om någon glass heller? det var ju väldigt snällt gjort.

Men nu ska jag inte skriva något mer, ska se film, hoppa in i duschen sen kommer älskling hem från träning, då ska vi äta, hämta en sak hos marlene och sen är det dags att sova. :)


Men hinner kanske med ett litet inlägg ikväll annars så får ni hade så jätte bra!

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0