Hemma igen :)

Hej!
hoppas ni haft en rolig och trevlig dag. Kom precis hem, eller aa för typ en halvtimme sen.

jag hittade inte så jätte mycket idag, eller jo jag hittade 2 klockor som jag vill ha och ska jag vara ärlig så ångrar jag just nu att jag inte köpte iallfall en av dom. får se till att göra det imorgon, men jag köpte en mörkblå uringad tröja och en sjal med lite blått, rött och aa lite flera färger från JC. Hjärtis köpte en typ tunn tröja/jacka från carlings. Så vi var ganska så duktiga på att hålla i pengarna hehe. :)



nu snart börjar idol, så snart kommer hjärtis och ser det med mig. hatar att se sånt där själv, för man vill ju liksom kommentera och disskutera låtarna, rösterna osv. håller ni inte med mig?


Nu en dusch innan idol

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0