Helllooo

Jag vet att min upptadering är pinsam men jag gör mitt bästa. Faktiskt! Det är roligt att se att Emmelie håller stämmingen på topp ändå., så mina få uppdateringar kanske inte gör så himla mycket.
Hur som helst, det gick väldigt bra på dagiset imorse. Ska börjar jobba där nästa vecka.. jag vill inte riktigt dra ner på arbetet på aronsborg så snacka om att jag kommer vara dör under perioden som jag jobbar på dagiset. Hm., ska väl överleva det också.
Förövrigt så är jag väldigt trött just nu. Klockan ringde halv sju imorse.. dessutom har jag arbetat på arons sen 10 imorse. Niiiicee.

Och yes, imorgon fyller jag 19 år. Eller imorgon och imorgon, om lite mindre än en timma. Det är ju toppen. För er som inte visste det så delar jag och pappa födelsedag. Dock har jag inte riktigt koll på hur gammal han blir. Dessvärre har jag inte köpt någon pressent ännu. Ska ju kila ner till centum imorgon så då får jag leta upp något fint.

/ denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0