fake it till you make it

Hej på er vänner små.

Idag har jag varit ledig. Hur skönt som helst faktikst..
Har ni förresten märkt hur mycket jag klagar på allt på senaste? Alltid är det någonting liksom. Huvudverk och trötthet är väl mina vanligaste problem. Hur som helst. Nu har jag iallafall bestämt mig för att sluta klaga. Jag är trött på att vara trött och ha ständig huvudverk så antingen får jag göra något åt det eller så får jag helt enkelt fake it till I make it. Visst låter det bra?
Idag orkar jag dock inte fake it så nu ska jag hoppa i säng. Funderar på att se en film eller något.

Förresten, idag har jag varit barnvakt åt Wiggo en stund på eftermiddan. Vi blidde kompisar, jag och Wiggo.





denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0