En tröttis!

Hej! nu ligger jag i sängen, slutar tidigt på onsdagar så underbart..

jag gick faktiskt in på bibblan idag och låna en ljudbok, så mysigt det ska bli. tänkte först hm, vad gillar hjärtis för böcken (tanken var alltså att vi kunde lyssna tillsammans) vill göra som mika och jennilee :( hahah.

nej men jag släppte den iden ganska fort, han skulle aldrig vilja göra de haha, så jag tog en bok som intresserade mig, den heter hanteringen av döda. spännande va? ja alltså den handlar om spöken och sånt. Sen har jag ställt mig i kö för twilight new moon, men det fanns en ungjävel som stod före mig, hmmm vem kan de vara? lilla bissi nissin kanske? så det sög ju hehe..



Men så nu ska jag bara skriva klart de här inlägget sen ska jag sätta hörlurarna i öronen och hoppas på att somna till de. Tur att min pappa sparar på gammalt skräp, för nu har jag en sån där gammal frestyle ni vet. haha as bra ju..

jag tror att hjärtis slutar om ungefär en timme och då ska vi åka och hälsa på min farmor och farfar, dom är nämligen i sverige i några dagar och dom har aldrig träffat varandra och jag vill gärna att dom som jag tycker mest om i hela världen ska få träffas iallfall. Så efter det ska vi gå runt lite på stinsen och se om vi kan shoppa nått. Vi har egentligen inte råd att shoppa, vi ska ut och resa hallllå?! men så blir det när man inte kan tänka förnuftigt.


Men hoppas att ni alla mår jätte bra, kanske kommer upp lite bilder sen.

XOXO EMMELIE

Kommentarer
Postat av: M

Menar det vi ska resa!

2009-09-30 @ 13:01:32
URL: http://barnhjaernorna.blogg.se/
Postat av: emm

jaa lätt! inte så lång tid kvar heller:D

2009-09-30 @ 18:57:23
Postat av: jen

haha ja vem vill inte göra som mig o mika?? ;)

2009-10-01 @ 18:33:39
Postat av: emm

okej lugn nu jennilee haha..

2009-10-02 @ 10:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0