En fredags kväll i soffan och läsa bloggar

Hej igen! Fan vilken otroligt dåligt uppdatering från denice sida, var de inte typ hon som skulle avslöja vad de roliga var som skulle hända idag var? inte ens jag fick veta de igår när jag fråga men aja hon suger ju.

Idag blev de iallfall 1a efterrätten alltså de med frukt och jag är så mätt så jag kommer iallafall inte ligga och fetta mig med massa skit ikväll. 

 

Firat åkte på bio vid 8 med några kompisar, och julia ringde mig precis och sa men när åkte han då? och jag såg att de var ju nästan 2 timmar sen, tiden går fort när man har roligt sorry babe men du vet att jag skojis :)

Det jag fördriver tiden med är faktiskt bloggar, jag älskar att läsa bloggar. Det är riktigt roligt, de är faktiskt sen jag träffa firat eller för ganska exakt ett år sen som jag började läsa olika personers bloggar. Jag har alltid följt blondinbella eller åtminstonde sen jag själv börja. Vilket var typ 1½ år sen haha. Denice tänkte skriva ett inlägg som fortfarande ligger i utkast. Där hon påpeka att jag avslutar mina inlägg med TTYL, så för er som undrar har jag tagit de från en bloggare som bor uppe i piteå, känner henne inte och har aldrig sett henne eller nått. Men min moster och mina kusiner bor där, och jag kom fram till hennes blogg någon gång i våras och jag liksom fastna där av någon konstig anledning jag gillar den verkligen. Har ingen aning om varför, en jätte söt tjej som jag kan tänka mig att en massa små tjejer och även tjejer i hennes egen ålder skulle önska att dom vore henne. Hon verkar väldigt vettig enligt mig. Det är dom bloggarna som faktiskt kan gå långt om jag får säga vad jag tror, jag tycker den har potential. haha vad snackar jag om egentligen, klockan är för mycket och jag gick upp för tidigt imorse typ haha.

jag känner förresten knappt igen mig, jag som brukar vara en bitch eller ja det verkar ju vara de folk får för sig iallfall. Jag är bara ärlig och säger ganska mycket vad jag tycker, men nu tycker jag att jag är väldigt snäll som pratar såhär om någon jag aldrig träffat. För i vanliga fall hade detta varit en tjej som jag har börjat ogilla pga att hon faktiskt såg bra ut osv. Men även jag har mina ljusa stunder, nej men de är sånna här gånger man märker att man faktiskt blivit äldre och mognare.


Men här får ni en bild på hur mysigt jag har gjort de, jag är ett riktigt proffs på att fixa i ordning och göra mysigt. Jag tycker sånt är skit roligt haha.
vad är jag för en torr tonåring? gillar barn, sitter hellre  hemma och dricker lite vin med några tjejkompisar än att gå ut på krogen och älskar att städa. ibland skrämmer jag mig själv.

här är iallafall kvällens efterrätt höhö, men
visst är jag duktig?




nu ska jag återgå till mitt vanliga avslut i bloggen.

XOXO EMMELIE

(jag saknar gg som bara den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0