En dag med nisse

Och så vidare till mitt lite trevligare inlägg. Igår fyllde denice och hennes pappa år, så vi började med att gå och köpa godis, sen tog vi kort på oss i en sån här fotoautomat. as heta blev vi, sen gick vi och åt en nachotallrik på finkan och sen gick vi till ica för att köpa våran ben&jerrys, måste alltså säga en sak att nu har vi ätit 3 olika smaker och jag gillar faktiskt ingen av dom. Dom känns så överdrivna på nått sett.

Sen åkte vi iallfall hem till nisse, la oss i sängen och mös en liten stund kollade på ett gammalt avsnitt av one tree hill. och efter någon timme kom peder och hämta oss så åt vi mat hos peder och nisses mamma caroline. Efter det åkte vi tillbaka till dick, kolla på idol med han, carina och denice så fika vi för att fira dick och denice. Fast jag fika inte, för jag började få migrän och då vill man inte äta någonting kan jag lova.

Så efter idol gick jag hem till hjärtis la mig i sängen, mailade mina lärare om att det antagligen inte blir någon skola för mig idag. och sen tog det inte lång tid innan jag somnade.

Nu ska jag försöka jobba lite med vårat projektarbete hemifrån och skicka till carro.

Vi hörs senare.
 XOXOEMMELIE  


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har skrivit ut och delat ut :)

2009-09-23 @ 17:31:06
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0