Hej snyggo



Hej snyggon!.
Jag har inte varit på dagiset idag. Jag har varit krasslig de senaste dagarna så jag sjukanmäde mig idag också., Okej.,jag erkänner att jag faktikst är rätt frisk just nu., ska ju trots allt åka och jobba på Arons om några timmar. Däremot trivs jag inte på dagiset. Alla är trevliga och barnen är söta men det är liksom inte roligt någonstans. Och gissa hur många timmar vi är ute varje dag? Alldeles för många! Och jag fryser hela tiden. Både inne och ute. Såklart jag förstod att vi skulle spendera väldans många timmar ute men inte så här mycket.
Jag ska prata med dem på fredag och tala om att jag inte vill vara kvar. :). Dessutom har jag fixat ny praktikplats idag. Lätt som en plätt. Duktiga lilla jag!
Dock tänker jag inte tala om var det är någonstans förens det är helt säkert.




Idag har jag haft på mig min snyggoröda jacka, snyggovaniljdfärgade strumpbyxor samt mina snyggoskor. Och en monkitröjja såklart men den snyns ju inte på bilden.






/Denice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0