glad och så

Nämen hörrni! Går ni inte emot era prenciper nu när ni faktiskt börjar kommentera våra inlägg i bloggen då och då?..
Man kan ju kanske tro att vi fått fler läsare men så är det faktiskt inte. Inte vad jag vet iallafall., fast det var ju några dagar sedan jag kollade statistiken..hehe.

Hur som helst så har jag precis kommit hem från jobbet. En rätt skön jobbkväll måste jag väl säga.

Till saken. Jag skrev i bloggen att jag var glad igår. Antar att ni vill veta varför? Emmelie vill iallafall veta.,. jag kommer givetvis berätta vad denna glädje beror på men det kommer förmodligen göra er mer eller mindre besvikna. Hur som helst handlar det om au pair grejjset.
Det är nämligen så att jag har fått praktikplats på ett dagis. Halv nio, måndag morgon ska jag infinna mig på Skogsbrynet och ha möte med föreståndaren. Detta känns givetvis toppen bra! Allt flyer på och vill ni veta?

Här är min au pair checklista:

Au pair pre interview Application form

Children Experience form /

Tre stycken referenser

Gymnasiebetyg

Körkort /

Pass 

Passfoto 

Straffrihetsbevis

Personligtbrev /

Personliga foton


Detta menas alltså med att jag måste fixa klart barnvaktstimmarna, körkortet samt personliga brevet. Det mesta är på god väg och det enda jag behöver ta tag i är refetenserna. Det ska nog gå bra de också. Förövrigt har jag flyttat mitt möte till 17 oktober om jag minns rätt. Det ger mig lite mer tid..
Förresten så ska jag ringa tre väldigt viktiga samtal på måndag.,, tihi

Förövrigt pratade jag i telefon med en kompis igårkväll. Han sa till mig att han trodde att jag var osäker på om jag verkligen ville åka som au pair eller inte. Hm.  Jag har lite funderingar kring detta., men de får vi ta imorgon för nu är jag bannemig aptrött.


Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0