Det är roligt, syns de?

Alltså har ni tänkt på att jag bloggat ganska mycket på senaste? Jag tycker faktikst det är riktigt roligt, speciellt när folk kommenterar osv. Det känns faktiskt lite skönt att få skriva av sig om vad man gjort och vad man tycker om saker och ting. Plus att när man har tråkigt kan man ju faktiskt bara logga in på bloggen och skriva ett inlägg hehe.

Nu ligger jag i sängen och ser på idol, idol är verkligen ett av mina favorit program iallfall svenska idol. Jag kan verkligen skratta ihjäl mig samtidigt som det är så härligt och lyssna på någon som verkligen kommer in med en unik och riktigt bra röst.

Vem tycker ni är bäst ikväll? jag lägger upp ett klipp på vem jag tycker senare.
Måste försöka få igång er med att kommentera höhö..


Snart kommer hjärtis hit också, fast då lär ju jag sova. Jag somna kl kvart över 9 igår, och det var mycket skönt måste jag säga.

Men nu ska jag se klart idol



TTYL EMMELIE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0