Bokad resa

Hej! nu sitter jag hemma hos marlene och jörgen, har hämtat wiggo på dagis alldeles nyss :) Min bror kom över en stund men sprang hem, hoppas han kommer snart igen så jag får lite sällskap. idag har vi bokat vårat resa, efter de gick jag och firat och åt på sibylla och tog med oss maten hem till min andra bror som bor alldeles i närheten. Lite av en chock fick man när man kom in där, brukar man inte försöka hålla ordning när man precis flyttat? haha aja jag bytte sängkläder, diska, dammsög, plocka undan och dammtorka iallfall. Så jag hoppas han blir glad när han kommer hem.

Sitter inne på hm´s online shop och de kliar som tusan i fingrarna kan jag lova. Åhh vad jobbigt de är, så har denice beställt en jädrans massa nu. Kul liksom själv är man pank eller jag har ju rätt mycket pengar men jag har pengar jag inte får förbruka. måste spara måste spara!

Problemet är bara att mina små kusiner fyller år snart, skulle egentligen skickat deras present idag men jag har inte hunnit köpa något, så jag har mycket utgifter. På tisdag fyller nisse och dick år, så himla trist för denice vet redan vad hon ska få men aja struntsamma :) Sen den 2 oktober ska vi ha födelsedags middag för Andréa och Denice då ska vi gå ut och äta, de ska bli mysigt!




TTYL EMMELIE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0