Att vakna en morgon med wiggo!

God morgon!
Lägg märkte till vad kl är haha, och då ska ni veta att då var de endå 1 timma och 40 min sen jag faktiskt vakna. Men wiggo fick ligga en stund med mig i sängen och sen gick vi ner, bytte blöja och satte på han mjukis kläder för att hans pyamas var full med choklad jag och firat bjöd han på lite igår kväll haha. Så har vi precis ätit frukost, så nu sitter han framför tvn och kollar på bompa.

Jag måste säga att jag kommer inte ihåg när jag gick upp kl 6 senast men jag kommer ihåg när jag gick och ka mig kl 6 senast haha de är illa. Men han var så himla rolig, jag låg i sängen och var nästan lite små irriterad att liksom ååh somna om nu unge, men så låg han där för sig själv och prata, sen gick han ner på golvet och fick tag i jörgens klockradio och då var de ju kört kan jag lova, han fick ju in en massa olika kanaler som han lyssna på, så vänder jag mig och för att se vad han gör. då ser jag bara lite hår som rör sig då satt han där på golvet med radion i knät och digga till musiken haha vad jag skratta.

mina 2 älsklingar


wiggo gick och satte sig i hans knä hela
tiden men aldrig i mitt haha



viggo somna ganska så sent igår, vid halv 11 unfär och ändå sov han så kort, förstår mig inte på han.  men igår kollade jag och hjärtis på tv och åt lite godis, sen fick han åka hem och tur var väll de haha. Förresten så ringde jennilee mig ungefär 10 ggr inatt halv 3 och jag var helt säker på att hon och mika ville hem fårn krogen typ och ville att firat skulle skjutsa dom haha, så jag tröck på upptaget ville inte heller väcka wiggo. men så ringer dick och jag svarar typ: men seriöst vad fan vill ni jag sover och kommer behöva gå upp om 2 timmar. Då säger han att denice och mathilda är borta alla letar även polisen. Jaaa men okej, tack så låg jag där och visste inte vad jag skulle göra, försökte ringa mathilda och aaa allt möjligt värsta paniken typ. Så ringer dick upp igen och säger aa det var inget hon är hemma nu, alltså ursäkta mig denice men hur många gånger har de här hänt nu? Ta med dig mobilen skicka ett sms till din mamma och pappa och säg att du blir senare din lilla muppp!

och förresten så borde du inte cykla hem fårn jobbet mitt i natten du kan börja sova hos mig. daaaaah!!!


längtar tills wiggo blir trött igen och vill sova. Men snart kommer väll linus och jacob hem också, hoppas dom kommer lite senare.



och så får ni en liten bildis på mig också, så såg jag ut igår höhö.


jacka från barnavdelningen och klänningen också från cubus förra sommaren, men har klippt den lite kortare.

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0