villken äcklig människa

Hej! Tänkte lite fort ta och berätta om min händelserika lördag "not" Det började med att jag vaknade kl 9, fick skjuts av råttans pappa för att kolla på balklänning. Hittade inte direkt någon som jag kände wooow, eller jag hittade en som jag typ älskade men jag gilla inte möstret bara modellen så de sög ju. Efter det gick jag hem till min bror som bor ett hus ifrån typ, där var han och råttans bror dom spelade på hästar så jag passade på att lägga mig och sova en timme. Sen kom hjärtis och hämta mig vi åkte till han jag duscha och fixa mig och sedan åkte vi till kista.

jag hittade egentligen ingenting, men precis innan vi skulle åka hem så hittade jag en jacka på hm som jag gärna ville prova, men eftersom det var lönehelg och fullt med människor så ville jag inte stå i kö till provhytterna för att prova en jacka, så jag ställer mig vid en spegel i butiken typ en meter ifrån för en annan tjej stog där just då, hon peta sig lite i ögonen, fixade håret, tog sig på läpparna osv jag tänkte inte så mycket på de tills jag ser att hon verkligen stirrar ut mig i spegeln och jag tänker men jag måste kanske ge en förklaring till att jag står typ 1 meter ifrån henne och flyttar inte på mig. så jag säger
- ja ursäkta jag tänkte bara prova dom här jackorna efter dig :) (väldigt trevligt säger jag de)
hon svarar men riktigt äckligt otrevlig ton
-jaha men ursäkta ser du inte att jag provar nu eller?
då blir jag liksom lite små irriterad eller aa väldigt för jag tycker inte hon har någon anledning till att vara otrevlig, så jag säger.
- jo men som jag sa så väntar jag på dig, jag sa inte att du måste skynda dig.
typ nått sånt jag minns inte exakt, men de där fick firat höra i bilen hela vägen hem för jag var skit irriterad haha. Alltså jag kan bara inte förstå hur människor kan vara sådär otroligt äckliga, hon kan ju inte ha några vänner stackaren. Hon var verkligen en riktigt otrevlig bitch fy fasen säger jag bara.


Men nu måste jag klä på mig för jag ska hem till mamma och fixa mig och äta frukost, för kl 12 ska vi bowla..
för just nu ser jag ut på detta viset, väldigt trött och nyvaken men den bjuder jag på ;)



TTYL EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0